Monday, May 7, 2012

sekadar peringatan bersama..

✿~ LELAKI : JANGAN LAYAN wanita tu special sangat jika TIDAK ADA NIAT untuk buat dia menjadi yang SAH/HALAL. Wanita ini lain sikit, CEPAT PERASAN dan MUDAH JATUH HATI. Jangan letak harapan seandainya hati tidak yakin. Jangan beri HARAPAN pada yang mudah menyerap harapan. Hati wanita ni macam gelas kaca, mudah pecah. Bila sudah terluka, susah nak rawat balik.
✿~ WANITA : JANGAN BERHARAP terlalu tinggi kepada lelaki yang kamu sayangi, kerana bila kecewa datang..ia boleh menyakiti hati dan dirimu dengan banyak. Jadilah wanita yang TEGAS, MAHAL dan TIDAK MUDAH untuk menerima cinta dari seorang lelaki yang belum sah menjadi milikmu.
p/s : Jangan ada niat ingin kahwin sahaja, tapi TINDAKAN ke arah itu tidak ada.Cari calon ini BUKANLAH sahaja-sahaja ingin MENCUBA macam mencuba pakaian. Tidak sesuai yang ini, amik yang lainlah. ♥ ♥
ermmm...aku copypaste jer ayt kt ats ni...sbb dlu aku pernah dipermainkan...sakit bila org main2kan kita..tp thankz jgak kt dia sbb main2kan aku..dari situ byk bnda aku blajar...alhamdulillah wlaupn separuh mati aku syg dia..tp time dia tggal aku mmg air mata xmgalir...org sekeliling aku pn plik...tp itu aku...biarlaa apa org nk wt kt aku..tp aku xkn wt dkt org lain..
kwn2 yg dgr cter sume ckp..klu diaorg mmg xkn maafkan laki 2..ada jgak ckp yg kwn diaorg pnah alami mcm aku..ps2 kwn diaorg bls dndam kt laki lain...tp bg aku..xpyh nk bls dndam dkt org lain sbb mereka xbersalah pn...biar aku jer rasa sakit sbb aku xnk org lain rsa mcmana aku rsa...
now, lpas 3 taun single..tetiba hati terbuka utk kapel balik...yg pliknya...knl dlm msa singkat n unexpected plak 2...tp aku trima jer sume ni...yes..i luv him so much..n i also told him..if he dont love me anymore..juz tell me..i can accept it... =)

No comments:

Post a Comment