Sunday, June 3, 2012

ohh Jun...

fuhhh...bln ni mmg byk tarikh keramat btol...final exam kann...and one more thing...i'm free again...btol laa apa yg sering aku pk...dan x sia2 motivate diri supaya jgn terlalu mengharap dan menaruh harapan yg tggi...mesti plikkan apa yg aku merepekkan ni...ok strait 2 da point laaa...now I'M SINGLE & AVAILABLE... perghhh... statement...bajett hott...hahahahaaa...xdelaa...xpyh nk hot2 sgt k..biar owg tau sendiri aku ni mcmana...xpyh nk hipokrit bagai...
mesti tertanya2 kan knpa putus...pd aku dlm hal ni xleh paksa..even kita sgt2 syg kt dia..tp dia xmmpu nk syg kita n try utk syg kita..xleh jgak kan...myb dia dh try n xleh jgak..so better kwn je kann...lgpn klu kapel lama2 pn tp xda jdoh sia2 jgak kann...
bila stat kapel balik setelah 3 tahun single...mmg aku amk risiko yg tggi...dgn kami yg byk perbezaan...tp disebabkan aku ni suka amk risiko dan berani tanggung risiko 2...ni laa jadinyaa...hihihi...bila hati dh pnah disakiti...dan ianya terjadi utk kali kedua...mmg mcm dh xda perasaan...hati pn da jd keras...makin usia meningkat makin kita tau yg mana patut didahulukan dan mana patut difikirkan...so now...fokus stdy ps2 kejar impian...kawen or kapel bagai...blkg citer...klu ada jodoh..xkemana pn...sbb sume dh ditentukan...
so...now...enjoy ur life & dekatkan diri denganNya...itu yg terbaik...

2 comments:

  1. xmoh sedih2 k......
    mungkin ada hikmah disebalik perancanganNya...
    semuanya diluar kekuasaan kte....^_^

    ReplyDelete